Kontor & administration

Kontor & administration til erhverv

Hos Bessekompagniet tilbyder vi omfattende kontor- og administrationsløsninger, der er skræddersyet til virksomheder og offentlige institutioner. Vores erfarne Besser står klar til at hjælpe med bogholderi, regnskab og andre administrative opgaver, så I kan fokusere på det, der virkelig betyder noget for jeres drift. Vi forstår vigtigheden af effektiv administration og præcise regnskaber, og vi sikrer, at alt er i orden.

Forespørgsel - erhverv/offentlig

Beskriv behov og opgaven nedenfor. Du vil efterfølgende blive kontaktet for evt. yderligere info og oplæg til en aftale.

Ved behov for akut hjælp, anmærk “haster” i opgavebeskrivelsen og du bliver kontaktet hurtigst muligt. Ved opstart af opgaven indenfor 24 timer pålægges et tilkaldetillæg på 1 arbejdstime.

ⓘ Sådan forløber det:

Har du brug for hjælp sender du en forespørgsel via hjemmesiden med en kort beskrivelse af opgaven. Tilføj gerne et foto – det letter valget af den rette Besse og vurderingen af opgaven.

Bekræftelse og vurdering:
Du modtager først en bekræftelse pr. mail som sikkerhed for, at opgaven er gået igennem (tjek eventuelt spam-mappen). Efter 1-3 dage får du en mail med timeprisen for din opgave, og du bliver kontaktet af nærmeste kompetente Besse for at høre nærmere om opgaven og aftale tid for udførelsen.

Tidsforbrug og start:
Bessen kan give et ca. tidsforbrug på opgaven enten pr. telefon, ud fra en besigtigelse mod betaling, eller inden han går i gang.

Afslutning og evaluering:
Når opgaven er løst, afstemmer du din tilfredshed med Bessen samt tidsforbrug og eventuelle kørsler. Hvis der er noget, du ikke er tilfreds med, skal du give besked inden for 5 dage.

Fakturering:
5-7 dage efter opgaven er udført, modtager du en faktura pr. mail med giro-indbetalingsnumre. (Ved materialeforbrug indkøbt på Kompagniets konto kan fakturaen tage ca. 14 dage.)

Kvittering:
Når vi har modtaget din indbetaling, får du en kvittering herfor.

Professionel støtte til jeres hverdag

Vi tilbyder en række tjenester, der understøtter jeres daglige aktiviteter. Fra sekretærservice og piccoline-funktioner til kantinehjælp og juridisk rådgivning – vi er her for at lette jeres arbejdsbyrde. Vores mål er at levere kvalitetsservice, der gør det lettere for jer at opretholde en effektiv og velfungerende organisation.

Vores tjenester inkluderer:

Vi dækker det meste af Danmark

Med vores brede team af rutinerede specialister og håndværkere dækker vi det meste af Danmark. Uanset hvor i landet du befinder dig, står vi klar med pålidelig og kvalificeret hjælp til både små og store opgaver.

Vores alsidige medarbejdere kan assistere dig med alt fra praktisk hjælp i hjemmet til teknisk support, rengøring og håndværksopgaver.